Zarządzanie serwisem

Niech świadczenie usług serwisowych na najwyższym poziomie będzie opłacalne dla firmy. Zwiększ produktywność operacji serwisowych i podnieś poziom konkurencyjności firmy. Możesz teraz dokładniej kontrolować koszty, bardziej efektywnie organizować zasoby i osiągnąć wymierne korzyści dzięki podnoszeniu poziomu serwisu.

Systemy zarządzania serwisem pozwalają ewidencjonować zlecenia serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne. Serwisant przyjmując zgłoszenie wypełnia zdefiniowany w programie formularz. Obsługa obejmuje opis usterki, rodzaj naprawy, sposób dostarczenia produktu, produkt jakiego dotyczy zlecenie. Zlecenia serwisowe przechodzi przez zdefiniowane etapy, a osoby obsługujące zlecenie w firmie, rejestrują zdarzenia.

Systemy tego typu pozwalają na zdalne zarządzanie czasem pracy serwisantów i udrażniają komunikację pomiędzy wykonawcą zlecenia a kontrahentem.

MOBILER

Kolektory Windows

Oprogramowanie MOBILER jest profesjonalnym systemem mobilnym działającym na platformie WINDOWS MOBILE 6.5 (WEH) z możliwością łatwego przystosowania do platformy WINDOWS MOBILE 6 oraz CE 5/6. W części Handel można tworzyć dokumenty ZAMÓWIEŃ, FAKTUR VAT, PARAGONÓW. Dokumenty posiadają swoje statusy, więc możliwa jest pełna kontrola nad nimi przez przedstawiciela handlowego realizującego transakcje handlowe. Przedstawiciel decyduje o zakończeniu transakcji i wysyłce dokumentów do centrali firmy. Możliwa jest integracja z dowolnym systemem ERP.

Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj więcej »